Over mijzelf

Ik kom uit een ondernemersfamilie. De leuke en lastige uitdagingen van het ondernemen zijn mij met de paplepel ingegoten. Maatschappelijk verantwoord ondernemen was bij ons thuis al een thema aan de keukentafel lang voordat de term werd uitgevonden. Kansen zien en grijpen, genieten van de vrijheid die het ondernemerschap je biedt en je tevens verantwoordelijk voelen voor je omgeving. Samen met mijn studie International Marketing Management heeft dat mij gevormd.

Wat mij ook heeft gevormd, is mijn nieuwsgierigheid naar de zin van het leven. Ik ben opgegroeid in een protestante omgeving, ben voor werk en privé de wereld ingetrokken om andere culturen op te snuiven en heb daar door mijn (latere) studie Religiewetenschappen een academische laag aan toegevoegd. Uit dezelfde nieuwsgierigheid liep ik in 2011 als moderne pelgrim 2000 km naar Santiago de Compostela. Daarnaast beleef ik net als ieder mens mijn pieken en dalen in het ‘gewone’ leven. Uit al deze zaken heb ik mijn eigen kijk op de zin van het leven ontwikkeld.

Dit alles maakt dat ik:

  • een optimist ben die ervan overtuigd is dat een mooiere, betere en relaxtere wereld mogelijk is en dat bedrijven daarin een belangrijke motor kunnen zijn (zie ook ‘Mijn marketingfilosofie);
  • werk zie als een manier om zin aan het leven te geven en verlangens na te streven;
  • graag verbinding maak, verbanden leg en op zoek ga naar nieuwe ideeën, verschillende belangen, gemene delers, verrassende inzichten en de essentie.

Meer over mij vindt u in mijn cv.